سرور های اچ پی

سرور های اچ پی

سرور های اچ پی

سرور های اچ پی

سرورهای پرولیانت اچ پی

سرورهای پرولیانت اچ پی

سرورهای پرولیانت اچ پی برای ساده تر کردن Hybrid IT با فراهم آوردن چابکی زیرساخت های مدرن ، امنیت برای محافظت از دارایی های دیجیتال و کنترل اقتصادی تنها برای پرداخت هزینه مورد نیاز و استفاده شما طراحی شده اند.


چابکی: زیرساخت تعریف شده نرم افزار HPE ProLiant اتوماسیون هوشمند و در دسترس بودن زیاد را فراهم می کند - باعث کاهش پیچیدگی عملیاتی برای برنامه های سنتی و در عین حال سرعت بخشیدن به عملکرد بارهای کار محور امروز می شود.


امنیت: زیرساخت ProLiant دارای امنیت است که از ابتدا طراحی شده است و محافظت از اطلاعات تجاری شما بسیار ساده تر می شود.


کنترل اقتصادی: HPE ProLiant اطمینان حاصل می کند که سرمایه گذاری شما بهینه و محافظت شده است - فقط هزینه آنچه را که استفاده می کنید پرداخت می کند و در صورت تقاضا مقیاس می گیرد.


راه حل های موجود در نمونه کارها HPE ProLiant شامل موارد زیر است:


سرورهای HPE ProLiant ML Tower: سرورهای پردازنده یک یا دوگانه مستقل با فضای لازم برای گسترش. ایده آل برای سازمان های بدون فضای مرکز داده های اختصاصی.

سرورهای HPE ProLiant DL Rack: برای SMB هایی که دارای فضای مرکز داده اختصاصی هستند ، طراحی شده است ، چندین سرور DL را در یک قفسه نصب کنید.

HPE ProLiant MicroServers: هدف اصلی ، سرورهای جمع و جور که برای محیط های تجاری کوچک و خانگی طراحی شده اند.

HPE ProLiant EasyConnect: راه حل ترکیبی ترکیبی با مدیریت ابری و با هزینه ماهانه مقرون به صرفه.

HPE ProLiant برای Microsoft Azure Stack: سیستمی کاملاً یکپارچه که زیرساختهای تعریف شده نرم افزاری سازگار با لاجورد را به عنوان یک سرویس (IaaS) و پلت فرم به عنوان یک سرویس (PaaS) در سخت افزار HPE ارائه می دهد.

مرحله بعدی چیست؟ Gen10

HPE راهی برای کسب و کارهایی است که به دنبال راه حلهایی هستند که نوسازی زیرساخت ها را با سرورهای Gen 10 امکان پذیر می کند. به عنوان مطمئن ترین سرورهای استاندارد صنعت جهانی ، ژنرال 10 سازگاری را با سرعت در حال تحقق الزامات فناوری اطلاعات تسهیل می کند ، امنیت دارایی های دیجیتال را فراهم می کند و به مشتریان بی نظیر خط پایین خود را ارائه می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.