سرور های اچ پی

سرور های اچ پی

سرور های اچ پی

سرور های اچ پی

معرفی سرور DL120 Gen7

معرفی سرور DL120 Gen7

سرور DL120 Gen7  یکی از سرور های رک مونت تولید شده توسط شرکت اچ پی است ، که با نصب شدن این سرور بر روی رک مقدار ۱ یونیت از رک ما را اشغال خواهد کرد .

این سرور دارای یک اسلات پردازنده است که این پردازنده را میتوان از سری پردازنده های  Intel® Xeon® E3 ، Intel® CoreTM i3 ،  Intel® Pentium®ویا  Intel® Celeron®  استفاده کرد . که در صورت استفاده از این نسل از CPU  ها نهایتا تعداد  ۴ هسته پردازشی در اختیار سرور قرار خواهد گرفت که این پردازنده های نهایتا مقدار 3.5GHz سرعت پردازشی را دارا می باشند .

سرور DL120 Gen7 دارای ۴ اسلات مموری است که این اسلات ها نهایت مموری که میتوانند بر روی خود جای دهند مقدار 8GB  است که در این حالت مقدار 32GB  مموری در اختیار سرور قرار خواهد گرفت .

سرور DL120 Gen7  به صورت OnBoard  بر روی خود یک کارت شبکه دو پورت داراست که این کارت شبکه  میتواند اطلاعات را با سرعت 1Gb  در بستر Ethernet  انتقال دهد .

البته در صورتی که این کارت شبکه پاسخگوی نیاز شما نباشد میتوانید از کارت شبکه هایی با سرعت ها و تعداد پورت های مختلف بر روی اسلات های PCIe  این سرور قرار داد .

بر روی سرور DL120 Gen7  دو اسلات PCIe 2.0 تعبیه شده که میتوان از این اسلات ها در جهت اضافه کردن کارت های PCIe  لازم بر روی سرور استفاده کرد .

سرور DL120 Gen7   میتواند تعداد ۸ درایو SFF  با اینترفیس های SAS  یا SATA   و یا ۴ درایو LFF  با اینترفیس های SAS  و SATA استفاده کرد که این درایو ها از تکنولوژی HotPlug  برخوردار میباشد .

شرکت HP  برای راحت شدن کار های مدیریتی بر روی سرورهای خود از تکنولوژی ILO  استفاده کرده است که این سرور از این قاعده مستثنی نبوده و بر روی سرور DL120 Gen7  ، از HP iLO 3 (standard) استفاده شده تا مدیریت بر روی سرور DL120 Gen7  آسان شود .

 

Number of processors  : 1

Maximum number of cores : 4

Processor family :

Intel® Xeon® E3

Intel® CoreTM i3

Intel® Pentium®

Intel® Celeron®

Maximum processor frequency : 3.5GHz

Memory slots : 4

Maximum memory per server : 32GB

Networking ports (embedded) : (2)1GbE

Maximum drive bays :

8SFF SAS/SATA/SSD

4LFF SAS/SATA/SSD

Maximum internal storage: 8TB

I/O expansion slots:

2*PCIe 2.0

Form factor : 1U Tower

 

شماره تماس : 

88884268

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.